close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת יאכטה ליום הולדת לכל גיל

מערכת שורשט חשוון, תשפא27/10/2020

הפעם החלטת להיות יצירתית, מקורית, והעזת לצאת מחוץ לקופסה לכבוד יום ההולדת שלך. כי נמאס מהבנאליות

תגיות:

סוף סוף הגיע יום ההולדת שלך. שנה שעברה עשו לך מסיבת הפתעה, אבל השנה החלטת להשקיע בעצמך. החלטת שאתם מארגנים לעצמכם השכרת

יאכטה ליום הולדת. השקעת הרבה זמן ומחשבה כדי להפוך את היום הזה למיוחד כמו שבאמת מגיע לך. הפעם החלטת להיות יצירתית, מקורית, והעזת לצאת מחוץ לקופסה. כי נמאס מהבנאליות, ואם יש יום מיוחד לשבירת שגרה זה יום ההולדת שלך.

כבר נדוש לשבת בחוף הים הרועש שבו בקושי שומעים את החברים, כבר שחוק ללכת לסרט שבו כולם בוהים, כבר יקר לצאת למסע שופינג חסר חשיבות, וכבר משעמם ללכת למסעדה מהודרת לאור נרות, אבל השכרת יאכטה ליום הולדת זאת הברקה ייחודית.

זה יהיה יום שכולם ידברו עליו. השכרת יאכטה ליום הולדת הוא רעיון מקורי ומהנה, שכל חברייך יגידו לעצמם "איך לא חשבתי על זה קודם?" חוויה מעצימה שנותנת מקום גם לחברים שלך וסיבה למסיבה, ואין כמו השכרת יאכטה ליום הולדת כדי להעניק לסובבים אותך את האהבה והאכפתיות שלך כלפיהם, מלקחת אותם למסיבה בשייט יאכטה ליום הולדתך.

תני לעצמך להרגיש לכמה שעות כמו מלכה ליום אחד, תן לעצמך להרגיש שאתה בחופשת יום הולדת עם כל חברייך הקרובים והאנשים החשובים לך ביותר בחייך, שאתה "על הגל". תן לעצמך להרגיש את הרוח מפזרת את השער, שהיאכטה שטה לאיטה לעבר השקיעה, קופצת על הגלים, משחררת שאגות צחוק מהסובבים אותך. תיצרי לעצמך אי קטן של שמחה והוקרת תודה שאת באת לעולם על הגלים.

השכרת יאכטה ליום הולדת היא חוויה מדהימה. אתם יכולים לסמוך עלינו, שנארגן לכם מסיבה על היאכטה עם יין כשר מובחר ומשובח, מסיבות נושא עם תחפושות ומסכות מנצנצות, מסיבה רגועה בסגנון שנות העשרים העליזות, אוכל כשר ומשובח, חטיפים לנשנוש, שתייה, מוזיקה ושירות איכותי ומקצועי וכל מה שצריך כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת וזכורה לדורות.

השכרת יאכטה ליום הולדת מתאימה לכל גיל. למסיבה של בני חמישים צעירים, לחגיגת יום הולדת משפחתית ואינטימית עם האנשים האהובים עלייך, ולילדים שלכם שזו להם פעם ראשונה על יאכטה אמתית, שחותכת את הים הכחול הגדול ומושכת את עיניי הילדים הפעורות. הסקיפר המקצועי והחברותי שלנו יסביר לכל ילד וילדה סקרנים איך משיטים את הספינה ואיך היא פועלת ואפילו ייתן להם לאחר הדרכה להשיט את היאכטה בעצמם, לקול צהלות הפליאה מהחוגגים כולם.

אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, נספק לכם את מסיבת יום ההולדת שתמיד חלמתם עליה, את החוויה המרגשת והמיוחדת של השכרת יאכטה ליום הולדת בים הפתוח, החבילה שהכי מתאימה לכם, בשירות אדיב, מקצועי ואיכותי.

כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר אתנו – 0504600470 ולבוא למרינה הרצליה, שם הסקיפר יקבל אתכם בשמחה ליאכטה שלנו ותוכלו ליהנות מחוויית יום הולדת על יאכטה שלא תשכחו לעולם.

גל ונעמה השכרת יאכטות המומחים להפקת השכרת יאכטה ליום הולדת!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה